.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخبگان سیاسی گلستانی در قامت نخبگان کشوری
یکی از ویژگیهای دولت نهم که برای برخی از کارگزاران دولتی استان گلستان موجب میمنت و مبارکی است تغییر و تحولات در عرصه مدیریت دولتی است و این امر البته باعث سربرآوردن نخبگان سیاسی استان گلستان در قامت نخبگان کشوری شده است...

یکی از ویژگیهای دولت نهم که برای برخی از کارگزاران دولتی استان گلستان موجب میمنت و مبارکی است تغییر و تحولات در عرصه مدیریت دولتی است و این امر البته باعث سربرآوردن نخبگان سیاسی استان گلستان در قامت نخبگان کشوری شده است. بعبارت روشن تر تغییر و تحولات زودرس در عرصه مدیریت دولتی در دولت نهم این فرصت را برای دیگران بوجود آورده تا درِ بسته نخبگان سیاسی کشور را بگشایند و شهرستانها و علی الخصوص استان گلستان را واجد سهمی و حظی از این بازار نمایند.

دولت نهم خیل عظیمی از نخبگان را از صحنه مدیریت خارج و خیل عظیمی را نیز وارد سیستم مدیریت کشور کرده است. اولین نمونه آن را می توان در انتصاب آقای متکی بعنوان وزیر خارجه دانست - که باعث شد برخی از نخبگان این منطقه بعنوان سفیر و مدیرکل در دستگاه دیپلماسی بکار گرفته شوند.

البته انتصاب دکتر عباسی به وزارت تعاون به مراتب برکات بیشتری برای همشهریان وی بهمراه داشت و برخی از گلستانی ها به مقامات مدیرکل و مشاور وزیر در سطح وزارت خانه ها مشغول شدند.

خبر انتصاب دوتن از گلستانی ها به استانداری مازندران و ایلام نیز جالب توجه می باشد. جالب تر از آن انتصاب یک ترکمن در حد مدیران میانی کشور می باشد که اگر صحیح باشد اولین ترکمن در سطح مدیر بلندپایه می باشد و بایدنامش را در کتاب رکوردهای استان نوشت. بنابه اظهار نظر برخی از وبلاگها سیدمحمد کریمی که پیش از این معاون برنامه ریزی استانداری گلستان و معاون حقوقی پارلمانی وزارت تعاون و از شهرستان علی آباد کتول (برخی می گویند شاهرودی )است به سمت استانداری مازندران و آقای نورمحمد قراوی که از ترکمنهای گنبد می باشد بعنوان استاندار ایلام منصوب شدند.

هرچند ممکن است همشهریان مازندرانی نسبت به انتصاب یک استاندار غیر بومی تحفظ داشته باشند و آن را به مصداق از چاله به چاه افتادن بنامند ولی نباید غافل شد تجربه استاندار بومی در استان گلستان جواب نداد مضافا اینکه «هیچ نبی در شهر خود عزت نیافت» به این دوتن تبریک می گویم.

(رضا مياندره)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 تير 1387
مازندران و ساری چی ؟؟؟
مازندرانی 16 تير 1387
ساری هم کاندیدای ریاست جمهوری خواهد داشت . راستی ملاکهای نخبه بودن از نظر شما چیست؟ بین نخبگان سیاسی مناظره و آزمون برگزار کنید . نخبه سیاسی ساروی قبلا هم اعلام آمادگی کرده بود . آیا او را می شناسید ؟ اگر فضای رقابت باشد کسانی که توانایی نوآوری و شکوفایی دارند به جامعه معرفی خواهند شد ....
فریدون 17 تير 1387
نویسنده این خبر به مطالب خوبی اشاره کردند.
از آقای میاندره همینجا تشکر میکنم.
از طرف یک فرد ترکمن وبلاگنویس که خیلی دوستش داره....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.